20040525

boğaz köprüsünde yürürken kenarlara tutunmamız gerekti. elimdeki yeşil ceketimi düşürdüm. sonradan farkettim. onu aramaya gittim ve bir kız onu giymişti. o benim dedim. kızın üzerine küçük gelmişti zaten. hayır be nerden seninmiş dedi ama yalan söylediği belliydi. babası yanındaydı ve bana garip garip baktı. ben de dedim ki sol cebinde kısa, paket winston var. bi de çakmak dedim. gerçekten de öyleydi ve böylece ceketin benim olduğunu ispatladım. kız ceketimi geri verdi. bende bunun haklı gururunu yaşarken rüyaşamdan çıkıp derse gitmem gerekti. sonradan bundan vazgeçtim ve rüyaşamda gezmeye devam ettim. sonra sınıf arkadaşlarımdan birini gördüm. ona kıyafetler verdim. turuncu eşarbımı boynuna doladı. ben de turuncular giymiştim. dedim ki, eşarbı geri alsam olmaz mı, kıyafetimle daha uyumlu olcak. o da istemeyerek verdi eşarbımı, bu sırada quizz olduğunu unutmuştum. ama bu olay rüyaşamda değil, yaşamda olmuştu.
Powered By Blogger