20070407

süt kokan bir çocuktu. o kadar minikti ki kucağıma aldığımda kollarım etrafında 2 kez dolanabilirdi. henüz beş yaşındaydı ama aynı zamanda ilkokul beşe gidiyordu. sanki ufaltılmış bir yetişkindi. ama çok üzgündü. o kadar üzgündü ki içim yandı. onu kucağımda epey tuttum. bir sürü şeyler anlattım. acısını biraz olsun hafifletebildim. beni çok sevdi. yanından ayrılmamı istemedi, ama gitmek zorundaydım. onu evine götürüp yatağına yatırdım. annesi çok tuhaf bir kadındı, ona olan ilgimden rahatsız olmuş gibiydi. üstelik kendisi hiç ilgilenmiyordu. sanki kimse bu ufak kızla ilgilensin istemiyordu. annesini hiç umursamadım. kızı yatağına yatırıp üstünü örttüm. karşılaştığımızdan beri ilk defa gülümsüyordu. ona istediği zaman bana mektup yazabileceğini söyleyip adresimi verdim. bir kaç defa daha öpüp uyandım.
Powered By Blogger