20091212

C. saçlarını böyle havaya dikmek için kaç saatini harcıyor, bilmiyorum. Yine patenleri ve Prodigy tişörtüyle internet kafede Worldcraft oynuyor. Yanında oturuyorum. Arada bir şeyler konuşuyoruz ama o genelde ekrana bakıyor, bense ona. Bir süre sonra kalkıp onların evine gidiyoruz. Annesiyle babası tatile gitmişler. Koltukları yakmasınlar diye hepsini örtmüşler. İçerideki odada oturuyoruz. İnternete bağlanmak tam bir mesele. Modem durmaksızın ciyaklıyor. C.’nin karnı acıkıyor. Dolaptan dondurulmuş bir paket pizza çıkarıyor ve fırına atıyor. “Aç mısın?” diyor, “hayır” diyorum, gerçekten yemek yiyecek halim yok. Altımda bol yeşil pantolonum, küt saçlarım ve gözlüklerimle orada öyle oturuyorum. C. pizzalardan birini alıyor, dürüm yapıp 3-5 ısırıkta mideye indiriyor. Diğer elinde de 2 litrelik bir kola şişesi. Yaptığı her şeyi şaşkalozca izliyorum. Konuşma yetim elimden alınmış gibi. Sonra o yine ekrana bakıyor, bense ona bakıyorum.  
Powered By Blogger