20040419

uyanamadım.
saatlerce saatlerce açmaya çalıştım gözlerimi ama olmadı.
rüyaşam'a yaptığım bu 4 saatlik gezide eskilerden bir arkadaşımla karşılaştım.
hızlı hızlı yürüdü. ben de arkasından yürüdüm ama bi türlü yan yana yürüyemedik. ben sürekli başıma gelenlerden filan bahsettim. o da hepsini dinledi. sonra bi yerlere vardık yürüye yürüye, bi yemek masası. kalabalık. kim olduklarını bilmediğim ya da şu an anımsayamadığım iki kişiyle birlikte masanın bi tarafına oturduk. orda bizimle oturan 2 kişiden biri, ki gerçekten çok temiz yüzlüydü, bu masada bizden başka iyi insan yok. biz iyi insanlarız dedi. mavi bi çorba içtim.
önceki gece de rüyaşam'ın başka bi kıyısına gittim. yanımda elf'im vardı. s.'nın yenikentteki evini aradık durduk. bi kaç kilo patates aldım. s.'nın evini bulamadık ve ben ondan almam gereken ders notlarına da ulaşamadım. sonra ertesi gün s. sınıfa geldiğinde çok acayip topuklu ayakkabılar giymişti. ve beni hiç kaale almadı. gel yanıma otur dedim minik bi el-kafa-göz hareketiyle. beni sallamadı ve tuhaf birilerin yanına oturdu.
Powered By Blogger