20060412

savaş vardı. biz n.'yle iki ayrı cephedendik aslında. ama ikimizin de umrunda değildi. ben onların karargahında kalıyordum. bir gece kapı çalındı. gelen aslında benim taraftan olan bir adamdı. kılık değiştirmişti. yanında iki adamı vardı.
bize, "bu savaş hepimizi çok yordu bu sebeple bir konser düzenleyeceğiz, bilet alır mısınız?" dedi.
n. kabul etti, "tabii" dedi, "neden olmasın".
ben adamın ajan olduğunu anladım. çantalarında silahlar, bombalar olduğunu da.
adam, "buraya gelene dek çok yorulduk, üstelik akşam oldu ve savaş devam ediyor, ben ve adamlarım mümkünse bu gece burda kalmak istiyoruz" dedi. n. bunu da kabul etti, "tabii" dedi, "şu odada kalabilirsiniz".
yatma zamanı gelince odalarımıza çekildik.
ben n.'ye o adamın aslında bir ajan olduğunu, amacının bizi öldürmek olduğunu söyledim. n. beni dinledi ama hiçbir şey yapmadı. beni bir türlü uyku tutmadı, her an kapıdan ajanların girmesini, bize ateş açmalarını bekledim. ama gelen giden olmadı. ya adamlar gerçekten çok yorulup uyumuşlardı, ya da bu bir rüya olduğundan bilincimin altı böyle bir sahneye tanıklık etmemi istemedi, bilemiyorum.
Powered By Blogger