20070209

rüyaşamdan notlar no.37581

c. ile bileğimi kesip kesemeyeceğim konusunda gereksiz yere inatlaştık.
birşeyi yaparım dedim mi yapma hususunda son derece kararlı olduğumdan mıdır nedir, tuttum elimdeki şişeyi masaya vurdum, kırığıyla da sağ bileğimi boylu boyunca kestim.
hayır, kan filan akmadı.
m. bu yaptığım şeye acayip üzüldü, sanırım azıcık kızdı da. yakında doktor çıkacak arkadaşımız s.'yi bileğimi dikmesi için çağırdı. s. elinde devasa bir yorgan iğnesiyle geldi, allahtan benim yaram o zamana dek çoktan kabuk bağlamıştı da, bu işkenceden yırtmış oldum.

beni en çok üzense bileğimi kesmem filan değil, küçücük evimin bir adet emlakçı ve moron bir aile tarafından işgal edilmiş olmasıydı.
isyan bayraklarını çektim, ağzıma gelen küfürü sallamaktan hiç geri kalmadım.

uyanıp d.'nin yanına gittiğimde, sol gözümün altından aldığı kirpikten "güzel rüyalarıma geri döneyim"diye dilekte bulundum. üst mü alt mı dedi. alt dedim. çıktı.

beklemedeyim.
Powered By Blogger